duminică, 3 august 2014

Casa de casatorii sector 3 si spaga la paznici

Nu cred ca exista institutie publica in tara asta unde sa nu fii nevoit sa dai spaga.
Anul trecut am fost la o casatorie si am condus fericitul cuplu catre casa de casatorii calare pe motociclete.
Am fost atunci vreo zece motociclete. Evident ca accesul nu a fost usor si am dat spaga acelor paznici ca sa ne lase in parcare. Parcarea era destul de mica si nu poti sa nu te intrebi ce a fost in capul bugetarului inteligent, sa aleaga o locatie fara locuri de parcare. Oare in mintea lui se gandea ca viitorul cuplu va veni sa se casatoreasca in secret si va veni cu autobuzul?
 In general tinerii sunt insotiti de catre parinti, in afara de cei ce vor sa fie alaturi de ei la eveniment. Ca asa e la romani. Si la un asemenea eveniment oamenii vin si ei imbacati mai elegant. Dupa aceea, se merge la biserica si apoi la restaurant. Greu de realizat asta cu taxiul fara sa mai vorbim de costuri.
 Revenim la parcarea mica si la paznicul spagar al acesteia.
 Dupa ce i-am dat spaga pentru a ne lasa cu motocicletele in interior, l-am anuntat ca va veni si o persoana cu handicap. Si desi autoturismul acelei persoane avea in parbriz un semn ce definea clar starea acelei persoane, paznicul obraznic a venit si mi-a cerut spaga si pentru accesul acelei persoane cu autoturismul in curtea institutiei publice.
 O sa va intrebati de ce am dat spaga? O sa intelegeti mai tarziu.
 Nu mai punem la socoteala ca acea institutie publica nu avea rampa pentru persoanele cu handicap.
 Probabil in Romania persoanele cu handicap nu au ce sa caute intr-o casa de casatorii.
 Mie mi se pare foarte clar, Casa de casatorii a sectorului 3 discrimineaza persoanele cu handicap.
 Dar sa revenim la parcarea paznicului spagar.
 Acum doua zile ne deplasam din nou cu motocicletele catre minunata Casa de casatorii a sectorului 3.
 Ajungem acolo si, surpriza, cele cinci motociclete de data asta nu au voie sa intre pe motiv ca numai viitorul cuplu are voie.
 De data asta nu am mai dat spaga. Si nu am mai intrat cu motocicletele in curte.
 Apoi cu autoturismul au intrat nasii viitorului cuplu, sora mirelui si alti invitati, dar motocicletele nu au voie.
 Si uite asa la Casa de casatorii a sectorului 3 nu sunt discriminate doar persoanele cu handicap, ci si motociclistii care nu dau spaga paznicilor.
 Paznicii spagari se bazeaza pe faptul ca sambata nu ai unde sa faci reclamatie si nici nu poti face scandal fiindca nimeni nu vrea sa strice un eveniment important in viata oricui.
 Dar cea mai mare vina o poarta institutia respectiva, fiindca prin situatia creata cu parcarea, ofera paznicilor posibilitatea de a obtine venituri ilicite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu