duminică, 24 august 2014

Adevaruri despre accidentul din Covasna


S-au scris multe randuri despre accidentul acesta.
Si totusi majoritatea romanilor nu sunt capabili sa vada realitatea. Am observat ca exista oameni care in loc sa vada tentativa de omor si poate chiar crima din acest incident, ei vad cu totul altceva.
 Se bucura ca un motociclist a murit si incrimineaza comunitatea motociclistilor din zona, care a luat atitudine mergand la locul accidentului in numar destul de mare de oameni.
 Scria un cunoscut pe Facebook un mesaj in care spunea ca motociclistul a meritat sa moara. De ce?
 pentru ca daca unii motociclisti merg cu viteza inseamna ca si acesta mergea cu viteza. De unde a facut aceasta deductie? Pai asa au auzit el si altii la televizor. Acolo la televizor trei babe agramate spuneau ca motociclistul a sarit peste casa si motocicleta a sarit peste tot satul.
 Aceeasi televiziune spunea prin vocea grava a prezentatoarei cum ca motocicleta a cazut in zborul ei intergalactic direct pe acoperis, iar in imagini aratau motocicleta ca fiind in santul de langa drum.
 Si uite asa aflam cum se manipuleaza populatia. Nu conteaza ce ne arata imaginile, important este ce ne spunea prezentatoarea.
 Pentru mine cel mai grav nu este faptul ca niste oameni ma vor mort pe mine ca motociclist alaturi de toti motociclistii. Mai grav este ca ii cunosc pe acei oameni, iar acei cunoscuti au prieteni care la randul lor ma vor mort explicand in cuvinte nu foarte civilizate acest lucru.
 Revenind la accidentul din Covasna nu putem deduce cu exactitate viteza motociclistului, dar putem face lumina in alte aspecte.
 De exemplu sa lamurim faptul ca motociclistul nu a zburat pe acoperis si nici motocicleta nu a facut acest lucru. Motociclistul s-a oprit in gard, dupa cum reiese din comunicatul politiei din Covasna, iar motocicleta in santul de langa drum, lucru ce se vede destul de clar in imagini. Pe acoperisul acelei case a ajuns roata din fata a motocicletei. Si pentru necunoscatori as adauga faptul ca nu este necesara o viteza extraordinara sau cine stie ce forte fizice pentru a desprinde roata din fata de restul ansamblului. Pentru cei ce nu stiu, roata din fata este prinsa la majoritatea motocicletelor, ca si la cea implicata in accident, prin doua tuburi de aluminiu ce se sparg destul de usor. Cu un ciocan serios le poti sparge din cateva lovituri.
 Cum a ajuns roata pe acoperis? Lasand la o parte faptul ca acoperisul este la nivelul drumului ma gandesc ca fiecare din voi a rostogolit cu mana o roata la viata lui. Chiar daca era doar roata de rezerva de la masina. Cam ce impuls este necesar ca o roata sa parcurga o distanta destul de lunga? Cea mai mica denivelare o poate face sa se desprinda de la sol.
 Asa a ajuns roata pe acoperis.
 Mai avem in discutie urma de franare prezenta pe asfalt, aproximata cam la 50 de metri. De aici marii cunoscatori au dedus ca motociclistul implicat in accident avea viteza.
 Daca inainte sa emita supozitii cu privire la acest accident s-ar fi documentat pe internet, ar fi descoperit ca urma de franare a fost lasata de celalalt motociclist, ce a oprit destul de brusc se pare, pentru a acorda primul ajutor victimelor.
 Este adevarat ca interviul acordat de motociclistul injunghiat in timp ce incerca sa acorde primul ajutor victimelor a fost redactat in limba maghiara. Dar asta nu ii scuteste pe vocalii acuzatori ai motociclistilor de obligatia de a se informa.
 Si fiindca nu vreau sa fiu ingrat, mai scriu si ca eu am dedus ca motociclistul implicat in accident a fost ucis de catre tigani. Deductie facuta pe baza faptului ca daca al doilea motociclist a fost injunghiat, de ce nu ar fi fost lovit mortal si celalalt?
 Poate ca deductia mea seamana cu cea a oamenilor care daca vad un motociclist ca merge cu viteza deduc ca inseamna ca si ceilalti merg la fel. Diferenta este ca eu in deductia mea analizez faptele pe cand cei ce aduc injurii la adresa motociclistilor nu fac acest efort.
 Imi este greu sa inteleg de ce acei oameni sunt atat de limitati in gandire. Sunt oameni tineri care ne recomanda intr-un limbaj plin de frustrari sa ne deplasam si noi ca toti oamenii cu masina sau cu transportul in comun.
 Daca aceste recomandari veneau de la persoane mai in varsta intelegeam sechelele lasate de comunism. Dar de la oameni tineri nu ma asteptam la aceasta dorinta de aliniere. Au fost vremuri in care trebuia sa fim toti tunsi la fel, sa ne imbracam la fel si sa ne ascundem perosnalitatea ducand discutii soptite. Am castigat cu greu un fel de libertate macar in exprimare, daca nu si la nivel economic. Cum e posibil ca prietenii oamenilor cu care am sarbatorit dupa '89 castigarea libertatii prin munti si cabane sa ma indemne sa fiu si eu la fel ca ceilalti oameni? Sa nu ma imbrac in piele fiindca au ei impresia ca o fac doar din snobism, sa nu umblam mai multi la un loc si sa nu iesim cumva cu ceva in evidenta ca imediat vom fi catalogati. Poate ca am scapat de dictatura unui regim, dar nu cred ca vom scapa niciodata de dictatura societatii.
 Macar daca indemnul lor ar fi venit insotit de argumente ceva mai solide, nu doar fiindca au vazut ei cativa motociclisti mergand cu viteza si atunci automat toti meria sa moara.
 La fel de deranjant este si faptul ca acei oameni cu care ma cunosc nu mi-au luat apararea in fata prietenilor lor ce imi doreau moartea. Dar cum si tacerea este un raspuns, nu pot decat sa constat cu tristete ca nici acei oameni care ma cunosc nu ar fi deranjati daca as muri maine si ar spune ca imi meritam soarta. Si toate astea din cauza ca nu sunt la fel ca ceilalti oameni. Pentru ca sunt motociclist.

 Si fiindca eu imi argumentez intodeauna afirmatiile aveti mai jos cateva informatii insotite de fotografii.


http://www.punctul.ro/accident-de-motocicleta-si-linsaj-la-sanzieni/

http://www.gandul.info/stiri/tanarul-acuzat-ca-a-injunghiat-un-motociclist-ce-incerca-sa-ajute-dupa-un-accident-a-fost-arestat-13093562


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu