duminică, 29 octombrie 2017

Petrecerea Black Helmets RC - respect

Băi băieți, trebuie făcut ceva cu fumatul afară. Ori facem petrecerile afară, ori le facem undeva unde se poate fuma în interior. Am tremurat de am făcut cârcei la umeri.
  Îmi era rușine să văd toate mesele din interior aproape goale, iar în curte nu puteai arunca un ac de cât de multă lume era, și asta pe la miezul nopții.
Despre petrecere  ce să mai zic? Din descrierea făcută mai sus v-ați dat seama că a fost o petrecere reușită.
 Multă lume, cluburi peste cluburi, alte cluburi venite în număr mare de membri, puține MC-uri. Respect maxim pentru cele prezente, unele venite de prin alte orașe. Nu pot să spun ce orașe fiindcă ar putea avea probleme.

 Adică mulți oameni prezenți, care nu au venit din obligație și care au stat cu plăcere până târziu în noapte.
 La unele petreceri se vede obligația de a fi prezent acolo. Vezi multe grupuri de doi, trei membri ai unui club și care în general pleacă devreme. Pe la miezul nopții la unele petreceri rămân doar organizatorii și ceva prieteni sau cluburile support în cazul petrecerilor MC.

 Când te duci la un club o faci din respect pentru acel club, nu din obligație. Până la urmă așa este și firesc să fie.
 Clubul Black Helmets RC este pe drumul cel bun, deși am fost sceptic când s-au înființat. Din ce în ce mai multe cluburi apreciază ce face acest club.
 Și nu le fac plecăciuni. Când au derapat cu întrunirea de acum doi sau trei ani i-am criticat la maxim, iar articolul este în continuare aici pe blog. Apreciez în continuare faptul că nu au fost supărați pentru faptul că i-am criticat. Ba chiar la edițiile următoare au îmbunatațit cât au putut.
 Nici acum nu suntem prieteni și tot puțin distanți îi consider. Din tot clubul știu doar trei, patru oameni și doar pe unul știu cum îl cheamă.
 Totuși când vezi că un grup de oameni merge pe aceeași direcție cu tine deși drumul e greu, nu ai cum să nu îi apreciezi.

 La orice grup de oameni tendințele se văd cu ușurință. Atât cele bune, cât și cele rele.
 Și când vezi că un grup își folosește resursele pentru a face cât mai mult bine, parcă drumul comun pare mai ușor de parcurs.
 Lumea motocicliștilor, deși pare numeroasă, este mică. Nu ai cum să te ascunzi. Există multe secrete în lumea moto, dar doar cei pe care nu îi interesează nu le știu. Așa că lucrurile se văd, cum spuneam, și cu bune și cu rele. Iar în ultimul timp la clubul Black Helmtes RC se vede că merg pe o direcție bună.
 Asta am văzut eu în ultimul timp la acest club și asta se putea observa la Grill Pub unde a avut loc petrecerea lor de închidere de sezon.
 O altă remarcă este că atunci când un club face lucrurile mai bine ca tine, nu invidiezi acel club, ci îl respecți.

 Când i-am văzut la Valea Plopului că au cumpărat produse de două ori mai multe ca noi nu m-am uitat urât la ei, doar i-am respectat și mai mult. Iar ei nu s-au lăudat cu efortul depus și nu ne-au privit de sus. Nu am simțit ca fac toate lucrurile astea pentru faimă și prestigiu. Probabil o fac așa cum o fac și alții, fiindcă așa au simțit că e bine. Fiindcă sunt oameni, iar unul din lucrurile care ne deosebesc de restul animalelor este capacitatea de a avea compasiune.
 Cam așa se câștigă respectul în lumea moto și asta am văzut eu la petrecerea de închidere de sezon a clubului Black Hlmets RC. Respect.

Un comentariu:

  1. Pentru mine este întotdeauna o placere sa particip la petrecerile B.H. În ciuda faptului ca vin pe motor din Craiova, mie personal Black Helmets îmi creează acea căldură frățească. Pentru mine Black Helmets reprezintă un adevărat MC (chiar dacă sunt RC). Respect!!!

    RăspundețiȘtergere