luni, 14 noiembrie 2022

Posibil să fie ceva putred în biserică

    Copilul unui preot s-a sinucis. Lumea vorbește că ar fi primit corecții fizice din partea tatălui.
     Motivul sinuciderii nu îl cunoaștem încă. 

     Dar știm că unora dintre oameni religia le ia mințile. Mai ales angajaților bisericilor sau partenerilor de viață ai acestora. Din acest motiv, acestor oameni, nu ar trebui să li se dea voie să aibă copii.

    Probabil că dacă ar fi aflat că are un copil LG îl omora direct.
    Știm cu toții care este poziția bisericii în privința asta. Familia tradițională.
    Eu nu am nici o problemă cu credința. Fiecare om este liber să aleagă în ce vrea să creadă sau ce viață sexuală vrea să aibă.
    Dar este o problemă când religia vrea să impună anumite criterii prin care un om este bun sau rău în funcție de credința sau de orientarea sexuală.
    Când copiii nu se ridică la standardele dictate de religie este o altă problemă mare pentru părinții din mediul religios. În general acești părinți recurg la metode medievale violente pentru a corecta comportamentul copiilor.
    Nu este primul și singurul caz de abuz pe care îl vedem în jurul nostru din partea celor care afirmă cu credință că bătaia e ruptă din rai.
    Legea este greu de aplicat în asemenea cazuri fiindcă intră în contradicție cu faptul că biserica este o instituție a statului primind bani de la buget. Statul român este o instituție mafiotă unde toți sunt rude și cunoștințe care se apără între ei. E normal să fie așa. Se gândesc că dacă vor lua măsuri nu se știe când vor ajunge și ei în situația de a se lua măsuri împotriva lor. Așa că acționează cu precauție. Nimeni nu e curat 100%. Toți avem ceva compromițător de ascuns.
    Știu că ne place să credem că noi suntem mai buni, că dacă noi am fi angajați la stat am aplica legea corect. Oare?
    Dar oricare dintre noi dacă am lucra la stat și am avea un salariu mic cu sporuri mari, ne-am gândi că dacă aplicăm legea corect ar putea să existe o răzbunare asupra noastră din partea unei rude sau cunoștințe a celui sancționat.
    Viața e grea pentru toți și banii primiți de la stat sunt mulți și buni. Pensia e mare și devreme. De ce ne-am periclita situația materială pentru un copil sinucigaș? Nu știi niciodată dacă pilele preotului sunt mai mari ca ale tale. Plus că biserica are relații adânci în instituțiile statului. Nu va fi nici o anchetă.
    PCR-ul n-a murit și speranțele să avem o țară mai bună scad pe zi ce trece fiindcă putregaiul e în mine în tine, în noi toți. Indiferent cât de corecți ne credem, toți ne-am apăra scaunul cald care generează sporuri mari la salariul mic din care rezultă vacanțe în țări exotice.
    Câți dintre noi am spune că am vrea să fim angajați la stat dar să avem salariu mic, să fim îmbrăcați modest și am refuza vacanțele scumpe. Noi am merge la Eforie în concediu.
    Dramele din această țară definesc normalul zilelor noastre. Am luptat, am pierdut și pierdem în continuare fiindcă ei suntem noi și toți suntem la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu