miercuri, 2 august 2017

De ce voi merge la întrunirea celor de la Chopper Academy MC în Călărași

Clubul Chopper Academy MC este un club mare, un club puternic.
Am asistat cândva la apariția acestui club în București. Încă de la început a fost un club decis și destul de curând a ajuns un club național.


 Au făcut întruniri sau petreceri unde întodeauna ne-am simțit bine.
 Sper să nu se supere membrii Chopper Academy de la Suceava, dar întrunirea de la Lehliu a rămas întipărita pentru totdeauna în sufletele noastre.
 Dar nu pentru acest motiv voi merge la Călărași. Deși mi-am propus să nu mai merg la întrunirile mari, motivul pentru care merg la această întrunire este din respect pentru ce înseamnă Clubul Chopper Academy MC.
 Desigur și faptul că mă voi întâlni cu mulți prieteni din țară mă atrage spre Călărași. Până la urmă despre asta este vorba la o întrunire. Să te vezi cu prieteni de departe să bei o bere și să asculți muzică.
 Sâmbătă vom asculta tributul AC/DC în interpretarea trupei Wire.
 Pentru mine va fi un moment important fiindcă voi fi cu sufletul undeva în copilărie pe vremea când urmăream concertele trupelor celebre pe casete video. Vedeam atunci pentru prima oară oameni urmărind concertele direct de pe motociclete. Priveam uimit cum vedetele intră pe scenă călare pe motociclete. Iar acum am reușit să trăiesc și eu același lucru. Chiar dacă pe scena nu cântă trupele originale, acest lucru nu îmi tulbură sentimentele. Îmi trăiesc visul pe aceeași muzică alături de unii prieteni cu care  visam în copilărie să trăim aceste momente.

 Practic la această înrunire avem un singur scop comun. Să ne distrăm alături de alți motocicliști. Asta ne-am dorit dintotdeauna. Să ne distrăm și să ne simțim bine, fără gânduri ascunse, așa cum probabil își doresc toți cei ce vor fi prezenți în acest sfârșit de săptămâna pe malul marelui fluviu.

 Un alt motiv important pentru care îmi doresc sa fiu sâmbăta în orașul dunărean este evenimentul în care doua ființe dragi își unesc destinele pe drumul vieții. Nu aș rata acest moment pentru nimic în lume și sper ca nimic sa nu le tulbure fericirea pe care le-o doresc.
 Așa ca nimic nu poate fi mai frumos în viața unui motociclist decât îmbinarea pasiunii noastre comune cu fericirea unui început de drum și totul în atmosfera unei întruniri.
 Să fie distracție și nimic altceva. Ne vedem la Călărași la Chopper Academy MC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu