marți, 13 iunie 2017

Intrunirea moto de la Constanta. Frumos, dar ...complicat

Ploaia marcheaza uneori aceasta intrunire inca de la inceputuri.
 Într-un an în care intrunirea a avut loc la Eforie, dacă rețin bine, prin 2008, a plouat ca in povesti, trei zile si trei nopti.
 Atunci am plecat pe ploaie, am ajuns pe ploaie, ne-am distrat in ploaie si ne-am intors tot cu ploaia impreuna.
 Apoi au urmat alte editii ale acestei intruniri si evident alte ploi. În mai putine dati am avut norocul sa ramanem uscati.
 Tin minte ca acum 3-4 ani a plouat la Fetesti trei zile torential. Era ca o perdea de ploaie prin care treceai inainte sa ajungi la intrunire, unde am avut norocul sa fie soare. Dar niciun motociclist nu a reusit sa ajunga uscat. Ploua atat de puternic incat nu se mai vedea soseaua. Ne ghidau doar marcajele albe sa nu intram in parapeti.
 Asa a fost candva, dar prietenia și respectul pentru clubul organizator ne indemnau sa mergem an de an sa ne distram alaturi de ei și să îi susținem cu prezența. Nu conta ca era ploaie sau frig, noi mergeam la intrunirea de la Constanta.

 La fel am facut si in acest an si desi organizarea a fost net superioara anilor precedenti, noi nu prea am fost in forma dorita. Desi respectul pentru clubul de la malul marii este acelasi sau chiar mai mare, ne va fi greu sa ne mai simtim la fel ca in trecut. Si pentru toate astea clubul organizator nu are nicio vina. Ei au facut mai mult decat era necesar ca noi sa ne simtim bine. Sa nu mai punem la socoteala sonorizarea impecabila din acest an, trupe bine pregatite si locuri suficiente la mese. Cristi Hrubaru a fost la inaltime ca de obicei. Clubul gazdă a ținut cont de feedback-ul din anii trecuți și s-au apropiat la o miime de milimetru de perfecțiune.

 Doar ploaia de vineri a stirbit putin din ambianta, lasand in urma ei un noroi crunt. Eu am fost dintre cei norocosi ce au avut rezervare facuta inca din prin februarie la hotelul din incinta campingului. Insa cei ce au venit cu cortul au avut viata grea.
 Sambata a fost o zi superba, cu o temperatura perfecta si multi prieteni in jurul nostru, care ne-au facut sa ne simtim bine. Și duminică ploaia a ocolit întrunirea, ceea ce ne-a bucurat.

 Totusi dupa lasarea noptii nu am mai zabovit mult. Viata moto asa cum o stim noi a inceput sa apuna. Siguranta  pe care o intalneai candva la intrunirile moto nu o gaseai niciunde. Acum desi organizatorii fac tot ce le sta in puteri sa pastreze acea siguranta, este indicat sa nu zabovesti mult dupa lasarea serii si pe cat posibil sa ocolesti locurile intunecoase. Deocamdata aceste avertizari sunt valabile in primul rand pentru unii dintre prietenii mei, dar probabil nu va trece mult timp si vor fi valabile pentru oricine nu face lucrurile "cum trebuie".

 Dar viata merge inainte si probabil vom reveni la obiceiul de a merge cu precadere la intrunirile mici, unde toti participantii ajung sa se cunoasca intre ei si unde nu trebuie sa ocolesti locurile intunecoase și nu e necesar să ai grijă să nu ramai singur.
 Totusi vom continua sa sustinem intrunirea de la Constanta, chiar daca nu o vom mai putea face ca organizatie de motociclisti. O vom face ca oameni, fiindca efortul clubului organizator de a face cea mai mare intrunire din Romania trebuie apreciat.

 Ii felicitam pe organizatori, clubul moto Seawolves MC, si le multumim pentru tot efortul de a ne face sa ne simtim bine, in ciuda tuturor greutatilor intampinate de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu