duminică, 18 decembrie 2016

Expozitia de la Daytona - Cristina riding steel



In Strada Tabacarilor la numarul paisprezece au expus astazi Cristina Dinu si Vova cateva din creatiile lor. Toata distractia a avut loc la sediul Daytona Twins. Un loc plin de caldura si primitor ca o casa de oaspeti.

Cristina a mai expus si la Campina, dar intr-o alta conjunctura.

De data asta eleganta expozitiei te ademenea fara sa simti cum trece timpul. Cred ca am pierdut cateva ore admirand exponatele sau ascultand povesti spuse de ceilalti privitori. Totul intr-o atmosfera de voie buna, hohotele de ras acoperind uneori muzica buna ce se auzea discret si rupand linistea in care se odihneau motocicletele lui Vova.

Cine este Vova? Pai sa spunem ca astazi avea dublu rol ca Sergiu Nicolaescu. Adica a fost si regizor si actor, fiind seful de la Daytona Twins si participant la expozitie alaturi de Cristina.

Unii cunosc creatiile lui Vova, altii mai tineri nici nu au auzit de el. Totusi acest om ramane daca nu primul, in mod sigur printre primii creatori de custom-uri din Romania. Mai exact pe vremea cand eu si altii mesteream la Ij-uri si Nipre, Vova construia custom-uri cu motorizari renumite, incepand de la cadru si terminand la seile de piele. Adica omul a facut ce i-a placut, desi piata romaneasca de la acea vreme nu era interesata de custom. Din punctul meu de vedere, piata noastra nu e pregatita nici acum, dar poate ma insel. Eu nu prea ma pricep la cultura custom si la fel ca mine si restul tarii. Sunt de parere ca pentru a avea o piata nu este suficient sa produci mai trebuie sa si educi piata in domeniul pe care doresti sa il dezvolti.





la noi in tara se vorbeste prea putin despre domeniul custom. Inca suntem la nivelul discutiilor despre piesele SH. In domeniul moto pana si piata SH este inca in dezvoltare.




Dar sa revenim la expozitia celor doi.

Expozitia se putea numi Cristina si Vova - povestea metalelor sau Imblanzitorii de Metale.

Dar expozitia nu a avut un nume fiindca nici prea multa promovare nu a avut. Poate ca Vova se gandeste ca cine trebuie sa stie ce poate el sa faca stie deja si asta e adevarul. Dar exista o zicala pe care sigur o stie toata lumea. Se spune ca reclama e sufletul comertului.

Mai lipseau cateva elemente de reclama, dar macar atmosfera placuta a compensat din lipsurile in acest sens.

Desi numarul vizitatorilor nu a fost foarte mare, macar calitatea acestora a fost la inaltime.

Eu am asa, o nedumerire, de foarte mult timp. Cum se face ca in alte tari la orice rahat de eveniment lumea se calca in picioare, iar la noi nu vin nici cu intrarea libera.

Si formula de calcul a absentei este simpla. La prima ora a diminetii am anuntat minim 30 de persoane despre eveniment si de asemenea am anuntat ca voi fi prezent. Din cele 30 de persoane a venit doar una.

Si asta la un eveniment gratuit. In alte tari ca sa vezi acele motociclete si cateva lucrari de arta plateai cativa euroi. E greu de inteles fenomenul nepasarii.



Nu pretind ca inteleg arta, nici macar fenomenul custom nu il inteleg asa cum ar trebui. dar faptul ca am fost acolo mi-a facut ziua frumoasa. Informatiile inregistrate ma vor ajuta sa gasesc solutii mai practice in viitor, iar discutiile cu cei prezenti au fost pe catde educative, pe atat de placute.

Daca nici la evenimentele dedicate nu mergem, la celelalte nici nu ne putem gandi.





Si sa revenim la fiarele Cristinei.

Pai eu de cand o stiu nu am vazut niciodata lac de unghii pe acele maini si in schimb erau permanent murdare de ulei. Cand am cunoscut-o avea 16 ani si o motocicleta fara cric pe care o proptea de toate gardurile si de toti pomii. Uneori o repara singura, apoi se ducea cu ea sa o mai repare cineva, dar atunci a capatat viata ei un sens. Adica sensul opus rochiilor, fustelor si al altor elemente feminine.

Multe seri am stat de vorba pe la intrunirile motocciclistilor si putine au fost ocaziile in care imi aduceam aminte ca este fata.
Si totusi sub aspectul unui baiat serios se ascundea totusi o viziune feminina asupra lucrurilor. Desi creatiile ei sunt facute dintr-un material dur chiar si pentru unii barbati, acestea ascund in ele partea feminina a Cristinei.

Acea parte care poate imbina in mod firesc frumusetile utile.
Spre din tot sufletul ca cei doi expozanti sa primesca tot ce isi doresc de la viata. Mult succes in continuare in munca voastra grea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu